Friday, March 02, 2007

Aku stress- honest n serious confession.....

aku tgh stress....ya sangat stress.. stress tahap gelap susah nak dapat cahaya....
stress yang aku tgh berhempas pulas nak cari jln untuk nak nuetralkan stress yang tah tetiba mengisi ruang ni...cabaran 29 tahun kot no? tah lah...tak pun cabaran ibu ngandung .....ada ker mcm ni rasanya....
aku stress pasal PPUM (akan di updatekan full story abt it ASAP)
stress pasal insan2 yang aku care (aku tak boleh nak kata apa sbb ini dlm lingkungan responsibility aku untuk menghadapai nya sebanyak mana stress pun...mesti kener stress jugak lah nampaknya, tapi hati gua panas sbb gua tak mampu nak berbuat lebih)
stress sbb aku rasa byk sgt pakai duit lately.....aku bazir for unnecessary ker/ kener check up blk semua expenses and spending aku....aku? haiya ini ssh mahu cakap....
stress pasal bizz aku yang tgh nazak n tunggang langgang...
stress sbb aku tgh cr jln kuar dr bilik stress yg aku bina.....
stress sbb aku rasa life really have something to do , but i am doin not enuff to call it 'something'
makna nya aku mmg stress sbb kalau aku di suruh secara paksa atau suka , aku mampu nak list sejuta lg stress yg aku tgh ada ni....
maknanya aku mmg lah stress....
stress sbb aku bukan blh stress waktu2 mcm ni, tak baik for me....n the lovely cute baby of us
tapi aku stress gak...dah tu nak buat cemana? buat bodo? haaa kalau dah bodo tak payah buat mmg dah bodo sial.......uik...kasar nampak beb....
aku stress sbb aku masih stress.....tak per nak pi tido plak lah ....so esok aku boleh sambung stress dgn lebih bertenaga...

kalau dah stress, mmg sgt2 aku stress.....aku mmg tak thn tp nak buat apa kan? bernafas saja lah sambung nyawa......

esoklah sambung ngan cerita PPUM, check up, bizz and more.......bye nite nite

1 comment:

Izham Miyake said...

kasar tu..

relax relax..