Thursday, October 08, 2009

Sorry.....Ampun maaf di pinta...

Selamat hari raya Aidilfitri....Maafkan segala silap dan salah...

Ya saya terlewat mengucapkan ucapan ini pada blog saya...saya minta maaf... Saya juga lewat membalaskan email / sms/ pertanyaan dr semua org ...ini semua kekurangna saya dan saya minta maaf...

Saya lambat upload new things/ update blog dan anda semua tertunggu2...maaf sekali lagi...

Machine saya baru mula bekerja lagi semalam dan masih belum pulih "sepenuhnya' dari kecederaan parah masa bulan puasa....kesian...

Saya masih mencari mood balik nak memulakan "mengerjakan" kerja2 saya ...mood raya dan mood tak berapa sihat masih ada...dan banyak sgt alasan nak diberikan...

Saya akan beroperasi semula seperti biasa mulai saat ini....dan tempahan dibuka ..bermula minggu ini...tapi anda kener tunggu jugak sbb masih banyak order yang nak disapkan...semuanya yang ditempah sebelum raya...

Dan sekarang saya memberi keutamaan kepada para jemaah haji ...atas tempahan tudung mereka...Semoga haji anda mabrur...InsyaAllah....

Disebabkan masalah teknikal saya belum berpindah ke tempat baru dan masih beroperasi di rumah seperti biasa. Tapi hanya beroperasi mulai jam 10.00 pg - 5 ptg (mOn - Fri) dan Sabtu jam 9.00 pg - 12.30 tgh. Malam saya tidak lagi menerima client, minta maaf .... kalau nak datang let me know ya....kadang2 saya keluar ada hal di luar.




Note:
Material baru untuk jualan kain sahaja tidak dapat dilakukan buat masa ini kerana masalah stock, kalau ada saya akan segera upload

Hanya tempahan tudung sahaja diterima buat masa ini.

Sesiapa yg serius minat nak menjadi agent, hubungi saya direct, kalau email boleh but kadang2 saya lambat response.

No comments: