Wednesday, June 17, 2009

Label Tudung - Dah Siap !!! - PART 1

Macam ni lah bentuknya....

Nanti saya tunjuk real label yang sekarang saya dah lekatkan kat semua product saya....saya suka sbb saya design sendiri semuanya....

Sekarang tudung saya dah ada label macam yang berjenama mahal kat butik....

Tapi tudung saya masih tak mahal....masih harga yang sama...ini marketing cost ....tarak apa saya nak charged kat anda semua kan...

Dia org ada label sbb tuh org2 kaya banyak duit dan orang kaya tak berduit suka beli....sekarang tudung saya pun ada label jugak...alhamdulillah ... harap2 ianya akan menjadi sebahagian usaha saya utk membuatkan tudung saya lebih berkualiti...dan meletakkannya di dlm kelasnya yang tersendiri....

Terima kasih pada kawan saya yang telah berusaha menolong ramai dari kami yang menjahit menjadikan label ini kenyataan....

Nanti saya tunjukkan gambar label saya....
So if nanti anda ternampak label ini pada mana2 product saya...(tak semesti tudung lah)...

Maknanya itu hasil tangan saya lah.....kecuali ada yang mmg sama sebijik mcm label saya....hehhe harap daklah yer....

Tunggu.....

No comments: