Friday, April 17, 2009

Projek tudung DIY - TUDUNG IMAN

akum and hello to all fren n reader...
if you still wondering what i am doin at the moment...yes i am now no longer working permanent...but still working...as part time at the old place....
how come tak kerja...hari2 mau mkn jugak kan....

ok at the moment i am making a tudung (hijab) ..ada yang panggil tudung macam2...tudung org tu org ni...so i pun ada nama tudung yang i buat sendiri...beli kain, potong, jahit tepi dlm n luar, matching color and all sendiri so my DIY tudung i bg nama Tudung Iman..............dlm maknanya pada i ...tudung n Iman ...hheheh sendiri boleh tafsir n sempena nama my son yg sangat i sayangi...(mak mana tak sayang anak walau anak dia jahat pun kan...) Iman Umar....tp i merasakan tudung n Iman name sgt2 related so i think the choice of name sgt2 mengujakan ...(biarlah aku mmg terasa teruja tuh...)

gambar2 belum sempat snap/ snap tak upload...ada yg dah terjual n dah di ambil oleh tuan2 nya...
sambutan sgt ok cuma aku tak sempat nak buat...kerja dua kali seminggu pun masih tak sempat... yerlah bukan buat tudung saja kerja, jd mak, bini, anak , menantu...kawan, kakak, nurse pun ya jugakkan? heheheh tp adik dtg tolong so aku sgt beruntung....

tgulah this week aku akan cuba nak upload gambar sementara tgu portal aku siap...(tgu next exciting project ..portal apa? hehhe tguuuuuu)

doakan kejayaan aku ...dah byk bizz yg dicuba tp yg ni mcm best .....hubby tak putus2 menyokong semua usaha aku...now lg semangat sebab ada tukang tolong match color n potong kain ...tq to that tukang yer...kadang2 merangkap drebar ...vrroooomm vroommm ...

klah get to get back to my 'studio' a.k.a bilik perca kain.......tp kemas ooo jgn tak percaya na....
hv good day everyday yer...

No comments: